fredag 16 mars 2012

Kommande reportage


Norrfrid Design har haft ett litet samarbete med Franciska, som skriver reportage åt norska tidningen Vakre Hjem. Hon fick låna lite kuddar, vildhjärtan och annat för att fota ett reportage.

Franciska har talang för hantverk även hon: eller vad tycker ni om hennes väska och halsduk, visst är de fina?


Även lampskärmen är hennes verk!


Och vad har vi här då? Ett vildhjärta!

Reportaget kommer att publiceras i Vakre Hjem till hösten.

Kika in och njut av Franciskas Vakre Verden så länge!


xxxEijaxxx

11 kommentarer:

Hegeslilleboble sa...

Flotte ting!!!

Rosehagen sa...

Hei;)
Nydelig;) Jeg oppdaget skinnarbeid for en tid tilbake og har sydd en stor saueskinnsfell med trykk på baksiden, og har noen småting som det ikke er trykt på ennå.
Massevis av inspirasjon her;)
Har begynt med min fell nr to.

God helg
klem fra Ann-M.

My Shabby Streamside Studio sa...

I am so happy to get a peek at what Franciska was working on with you!

xoxo

Sandy

Johanna Stålros sa...

Fantastiska skapelser, jag är själv så nöjd med mitt hjärta. Gör ett inlägg om detta hos mig i morgon. Sov så gott. Kram Johanna

Rummet för välbefinnande sa...

Jag fullkomligt älskar dina trashankskuddar....
Du är så otroligt duktig!

LissAnna sa...

Så vackert.:-) Stina

Lilla Majken sa...

Fantastiskt fint!

Må så gott. Kram Therese

Anne Marie sa...

absolutely beautiful

my babies only sleep with true sheepskin, but yours are gorgeous

so very nice to see your blog...how can someone purchase something from you in the USA??

Unknown sa...

Ciao mi piace il tuo blog!!
Amo tutte queste stupende cose che hanno il sapore di inverno!!;)
Un bacio dall'Italia!!
Mi sono messa tra le tue followers!!
Sabry!!

Designe sa...

Superfint! Först trodde jag det var du som sytt lampskärmen för det var verkligen du det oxå! Ja Franciska är oxå jätteduktig! Ni matchar varann!:)

Ilenia sa...

Troppo belle e particolari le tue creazioni!!! complimenti e baci!!!